کتاب و طراحی گرافیک؛ سخنرانی مسعود سپهر



پوستر این مراسم
مجله رنگ به عنوان اولین مجله الکترونیکی طراحان گرافیک ایران سخنرانی مسعود سپهر را برگزار می نماید.

این سخنرانی با عنوان " کتاب و طراحی گرافیک" یکشنبه 30 دی ماه سال جاری و در خانه هنرمندان ایران و با حمایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می شود.
لازم به ذکر است این سخنرانی از ساعت 17 در خانه هنرمندان آغاز می شود و حضور کلیه علاقه مندان آزاد می باشد.
 
در باره ی مسعود سپهر:
مسعود سپهر متولد 12 شهریور 1335 می باشد.
وی فارغ التحصیل "طراحی گرافیک و برنامه ریزی چاپ" از دانشگاه چاپ لندن می باشد.
از سوابق وی می توان به طراح گرافیک شرکت طراحی پیتر هچ انگلستان، مدرس دانشگاه هنر از سال 1369 تا 1375، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1374 تا 1378، مدیر کارگاه گرافیک سپهر، مدیر هنری و مشاور موسسه انتشارات فاطمی، عضو هیئت اجرایی اولین و دومین دوسالانه طراحان گرافیک ایران و عضو هیئت داوران سومین دوسالانه طراحان گرافیک ایران، عضو شورای مشاوران موزه هنرهای معاصر تهران از سال 1377 تا کنون، طراحی 4 نشان کشوری (خدمت، شجاعت، فرهنگ و هنر، مهر)، عضو موسس، بازرس، عضو هیئت مدیره و نایب رئیس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از 1376 تا کنون و... اشاره کرد.
همچنین، دریافت جایزه طراحی بهترین نشانه در اولین دوسالانه طراحان گرافیک ایران، ترجمه کتاب "مبادی سواد بصری"، طراحی هویت بصری برای علائم و نشانه های راهنمای ساختمان مرکزی راه آهن شهری تهران و حومه و... از فعالیت های دیگر وی می باشد.
 
در باره ی مجله "رنگ" :
مجله رنگ از فروردین ماه سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است.
رنگ در حوزه ی گرافیک به انتشار اخبار، مقالات، گفتگوها و... می پردازد.
رنگ با بیش از 1000 مخاطب در روز و بیش از چهل هزار مخاطب در ماه روبرو است، که اکثر آنان را طراحان حرفه ای، هنرمندان، دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه تشکیل می دهند.
برگزاری سخنرانی رضا عابدینی در خانه ی هنرمندان ایران (آبان 85)، برگزاری بیش از 6 دوره فراخوان رنگ گالری، پوشش خبری نهمین دوسالانه طراحان گرافیک ایران، مشارکت در برگزاری نمایشگاهها و سخنرانی های مختلف در حوزه ی گرافیک، برگزاری سه دوره جلسات نقد و بررسی آثار طراحان گرافیک ایران و بررسی آثار؛ فرزاد ادیبی، ساعد مشکی و کورش پارسانژاد و... از فعالیتهای این مجله الکترونیکی می باشد.
 
حامیان:
انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران
گروه نرم افزاری مریم
گروه آواژنگ
نشر نظر
شرکت ایرازایکن
شرکت سلوا هنر
خانه هنرمندان ایران

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن