پوسترهای عاشورایی در اختیار مردم قرار می‌گیرد


سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی کشور می‌توانند از طریق مرکزهنرهای تجسمی‌حوزه هنری و ستاد فجر آفرینان عاشورایی، بدون پرداخت هرگونه حق‌التالیف، برای چاپ و انتشار پوسترهای برگزیده عاشورایی اقدام کنند.
احمد آقاقلی زاده، دبیر دومین سوگواره پوسترهای عاشورایی، تصریح کرد: ارگان‌ها و سازمان‌های فرهنگی کشور می‌توانند پوسترهای منتخب دومین سوگواره پوسترهای عاشورایی را در قالب نرم افزارهای مولتی مدیا دریافت و تکثیر کرده و در اختیار مردم قرار دهند.
وی در ادامه گفت: مرکز هنرهای تجسمی‌حوزه هنری نیز با همکاری ستاد فجر آفرینان عاشورایی آثار منتخب سوگواره پوسترهای عاشورایی را در استان تهران و ده استان دیگر از 22 دی ماه درمعرض دید عموم قرار می‌دهند.
این هنرمند درباره کیفیت آثار منتخب دومین سوگواره پوسترهای عاشورایی گفت: این آثار از لحاظ مضمون فرهنگی و اجتماعی از ارزش بالایی برخوردار هستند.
نمایشگاه پوسترهای عاشورایی از روز شنبه 22 دی ماه با 144 اثر هنری در خانه هنرمندان و نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شده است وعلاقه مندان و نمایندگان نهادها و سازمان‌های مختلف می‌توانند برای تماشای این آثار هنری حداکثر تا چهارم بهمن ماه به " نگارخانه ابوالفضل عالی" واقع در تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه، طبقه همکف ساختمان اداری حوزه هنری و "خانه هنرمندان" واقع در خیابان طالقانی، خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی شمالی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن