گزارشی از دهمین سالگرد تاسیس و مجمع عمومی عادی و فوق العاده




گزارش و عکس: شهاب اشتری



مجمع عمومی عادی و فوق العاده و مراسمی ویژه  به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر گزارشات رسمی عملکرد یکسال گذشته و تصویب اصلاحات اساسنامه، هیئت مدیرهت ۱۰ تن از پیشگامان طراحی گرافیک ایران را به عنوان عضو افتخاری خود به مجمع معرفی کرد.
در ابتدای این جلسه، امراله فرهادی با ارائه توضیحاتی در مورد اعضای افتخاری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و اشاره به نام معرفی شدگان قبلی نام اعضای جدید افتخاری این انجمن را محمد بهرامی، هوشنگ کاظمی، جلال شباهنگی، صادق بریرانی، محمود جوادی پور، عباس کیارستمی، نورالدین زرین کلک، پرویز کلانتری، کامران کاتوزیان و مجید بلوچ اعلام کرد.
در ادامه مراسم ابراهیم حقیقی با ارائه توضیحاتی در مورد زحمات نسل گذشته و خدمات آنها، اظهار امیدواری کرد تا همگان این زحمات را همیشه به یاد داشته باشند.
وی با اشاره به استحکام بدنه انجمن با حضور این پیشگامان اشاره کرد: دیگر وقت آن رسیده است که انجمن در انتخاب اعضای خود کمی سختگیرانه تر عمل کند و کیفیت و توان فعالیت حرفه ای در درجه اول اهمیت عضویت افراد جدید باشد.

در پایان این قسمت از برنامه از تعدادی از اعضای افتخاری جدید که در مراسم حاضر بودند تقدیر به عمل آمد.
در ادامه امراله فرهادی از اعضای هیئت مدیره برای رای گیری انتخاب بازرس این انجمن دعوت کرد و پس از شمارش آرا، بهروز متین صفت برای دور بعد انتخاب شد.
لازم به ذکر است که وی در دوره ی قبلی نیز این سمت را عهده دار بود.
این مراسم امروز، شنبه ۳/ ۹/ ۸۶ ، از ساعت 18 در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، ۱۰ سال پیش به همت بسیاری از اساتید پیشگام و طراحان گرافیک فعال و پر کار کشور بنیان گذاری شد و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن