گزارشی از برگزاری کارگاه و نمایشگاه فرهاد فزونی در مشهد



وحید عرفانیان


کارگاه طراحی پوستر فرهاد فزونی با عنوان "گرافیک خیابان" طی روزهای سوم تا پنجم آبان 86 در موسسه آموزش عالی فردوس مشهد برگزار شد.
در این کارگاه که با حضور 15 طراح جوان برگزار شد، شرکت کنندگان به طراحی پوستری با مشخصه های تصویری شهر مشهد پرداختند. در جلسه پایانی این کارگاه، آثار طراحان به نمایش درآمد و فزونی به بحث و بررسی آن ها پرداخت.

نمایشگاه آثار گرافیک فرهاد فزونی، با عنوان "مشجّر" نیز، روز شنبه 5 آبان، با حضور جمعی از استادان، دانشجویان و علاقمندان هنر گرافیک، در نگارخانه میرک مشهد گشایش یافت.
همچنین نشست ارائه آثار فرهاد فزونی، با عنوان "اعترافات"، روز یکشنبه در سالن فردوسی جهاددانشگاهی مشهد برگزار شد.
در این نشست، فزونی ضمن معرفی روند طراحی برخی از آثارش، به بحث زیبایی شناسی در طراحی گرافیک و تاثیر فرهنگی جامعه برآثارش پرداخت.

همزمان با این برنامه بروشوری 4 صفحه ای، شامل گزیده ای از آثار فزونی و یادداشت هایی از رضا عابدینی، ایمان راد، وحید عرفانیان، آریا کسایی و بهرنگ تنکابنی (سردبیرماهنامه فرهنگ و آهنگ) در معرفی وی و آثارش به چاپ رسید.
این برنامه به همت جمعی از طراحان گرافیک مشهد و با همکاری موسسه آموزش عالی فردوس مشهد، کانون هنرمندان خراسان، فرهنگسرای جهاددانشگاهی، چاپ کانون، گویا اسکنر و شرکت فرنام برگزار شد.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن