منتخب آثار پریسا تشکری



منتخب آثار پریسا تشکری تا سال 1385
14.5*21 / گلاسه
چاپ اول: اسفند85
تیراژ: 2000 نسخه

چاپ: چاپ نظر
نظارت فنی و تولید : کانون تبلیغات پویانما
قیمت:2500 تومان

مریم پالیزگیر


کتاب حاضر مجموعه ای  منتخب، گردآوری شده از آثار پریسا تشکری شامل : طراحی پوستر، نشانه ، طراحی تقویم ،طراحی کتاب و تصویرسازی می باشد.

او متولد 1352.تهران- فوق لیسانس ارتباط تصویری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران.1380 و عضو انجمن طراحان گرافیک ایران است.
از تجربیات وی میتوان به مدیریت هنری شرکتهای سه آ و داروگ – طراح گرافیک در ویژه گرافیک و سه شین گرافیک اشاره کرد. وی تاکنون جوایز بسیاری در نمایشگاه های داخلی و خارجی کسب کرده است و همچنین عضو هیئت داوری نمایشگاه نسل پنج.1385 و عضو هیئت داوری نمایشگاه پوستر و انیمیشن ضد ایدز، اوکراین 2007 نیز بوده است.
در مقدمه کتاب نوشته ای درباره  آثار پریسا تشکری  توسط رضا عابدینی نوشته است.
وی با این توضیح که با دیدن گزیده آثار یک طراح می توان به درستی شخصیت و ذهن یک هنرمند طراح را ترسیم کرد از تشکری به عنوان یکی از طراحان نسل نو گرافیک ایران نام می برد که به شکلی بسیار طبیعی ، نگاهی زنانه، آثارش را از دیگر طراحان هم نسلش متمایز می کند.
عابدینی می نویسد:" بعد از دیدن گزیده ای از آثارش در می یابیم که او هنرمندی است که سعی می کند در کنار زندگی پرمشغله امروزین که همگی گرفتار آن هستیم فرصتی بیابد و کمی به دورتر نگاه کند و آنچه را می بیند با ترجمه ای خوش به زبان طراحی گرافیک بازگوید و همه می دانیم که این میسر نیست مگر طراح ابزار خود را به درستی بشناسد و با خود و آثارش صادق باشد. او هنرمندی است صادق،آموخته و زن !"



زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن